niedziela, 21 września 2014

Żołędzie są wszędzie :)




I mamy jesień!! Z tej okazji jesienny stroik. Czego nam potrzeba:
- SPACERU i żołędzi :)
- pistoletu z klejem,
- styropianowej obręczy,
- tubka vikolu, szpilki, sznurek konopny
- serwetek, papieru lub farb

Gdy już to wszystko mamy skompletowane to do dzieła:
1. Styropian jest biały, a żołędzie okragłe – białe widać, więc zakrywamy. Są trzy metody jedna to oklejenie serwetkami lub gazetą (najlepiej kolorową), druga pomalowanie je plakatówkami (może brudzić), trzecia to metoda na wstążkę sposób Aleksandry– owinięcie ciasno wstążką (przydają się szpilki – dobrze wchodzą w styropian :)
















2. Tak przygotowaną podstawę, z systematycznością i cierpliwością oklejamy żołędziami. Ja nakładałam klej na żołędź i dociskałam do obręczy i tak aż osiągniemy zamierzony cel.
Ja ułożyłam żołędzie tylko z góry i z boku ponieważ będzie leżał na stole. Jeżeli ma wisieć to fajnie będzie wyglądał oklejony z każdej strony.


3. W jednej części zostawiłam miejsce na sznurek i wstążkę, ale śmiało można ułożyć żołędzie na całej powierzchni.

No i właściwie koniec, to cała praca! 2 godzinki i stroik jesienny gotowy. Jak będzie ozdobiony to tylko Wasza fantazja. W środku można wstawić świece, owoce czy też tak jak ja zrobiłam wrzos :) A więc do dzieła!!




;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz